luni, 7 septembrie 2009

Invitatie in Iasi

Scriu asta ca invitatie pentru fatuca mea, care n-a mai fost prin Iasi de un car de ani. Vino, femeie, in Taverna, unde ai mari sanse sa o intalnesti pe mai mult decat interesanta Iulia, pe care tu n-ai avut ocazia sa o cunosti :) Nici nu stiu cat de mult vrei. Cred ca te-ai enerva si atunci ar face bine sa intre pe usa Iosif. Dar nu oricum... nu!!! pus pe adevaruri, pe sufletul tau. N-ar fi magnific, pisi?

Acum vorbind serios. Chiar ti-ar placea. Din ce mi-ai spus, o fi varianta moldoveneasca a Jackului tau. Imagineaza-ti ca oamenii sunt chiar mai veseli si prietenosi. Uite, deja ai cunoaste 2 clienti fideli :)) In plus, e intr-un fel de subsol, under asa, cum iti place tie.

Dupa aceea am mergem la mine in camin si te asigur ca e destul de departe de Copou. Te-as duce la "retrait tinereti" cum spui tu si am calca pe pasii mortilor, oricat de sinistru sau rural ar parea. Gasim daca vrei si lacul ala si promit ca o sa plang cu tine, in hohote. Aduci niste Carpati si lumanari si sa vezi ce sedinta de spiritism inchingem. Poate ajung sa-l iubesc si eu pe nenea tau si la Paste o sa mergem impreuna sa mai jelim oleaca. Daca nici asta nu te convinge sa vii in Iasi, atunci nu stiu.

Acum juma de an era mai simplu:) A crescut fata mea si nu mai e asa labila si usor de mintit. Dar aici, de fata cu toti oamenii astia (cred ca cel mult 3) n-ai cum sa ma refuzi. Sunt sigura ca te asteapta multa lume aici :)

P.S. Nu-i asa ca parca parca scriu ca tine? ce sa-i faci daca in loc de Sadoveanu te-am citit pe tine pentru examene...

3 comentarii:

  1. E clar ca esti mai nebuna decat mine si poate mai gay. Rule 1: fara nume daca se poate. Ce te-a apucat sa scrii de ranitii din Taverna? Rule 2: keep doing the good job... ca la faza cu lacul si nenea. Saru' mana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti nebuna. De acum nu te mai laud

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca tot as vrea sa va vad intr-o partida daca tot sunteti asa... puteti s-o luati si pe Ada. Eu promit sa stau cuminte pe margine cu Paul, ca pe Cosmin nu-l luam ca lesina. Sau poate va vin idei. Tu esti capul rautatilor, ca a ta Cata pare cumintica, iar Ada nu are voie.

    Claudiu

    RăspundețiȘtergere