vineri, 18 septembrie 2009

TESA la munte

Am fost, ne-am murat, am murit urcand pe munte. Dezhidratati si obositi, cu hainele de iarna dupa noi, copii prosti am urcat nu o data ci de doua ori la cascada. Prima data ca vitejii pe jos. Noi si francezii. "I am french" So? Nu pricepeau o boaba de engleza, dar ne-au tinut companie. Am ras impreuna de Cosmin voinicul care s-a tinut de curul Catalinei in loc sa urce cu zmeii pe Pietrosul Rodnei. Si fata noastra a fost pentru prima data domestica cu sarmanul pusti. I-o fi placand de el? Punem oare de nunta? ce mai... 3 in 1. Ea si Cosmin, eu si Paul, Ada si Claudiu.

Of course, Ada a cazut in apa, ca de obicei si tot ei i-a venit cheful sa repetam grozavia pe munte. Dus cu telescaunul, intors cu picioarele pe umar, din nou imbracati ca niste verze, ca Mos Craciun. Cel putin ne-am indopat cu mure si Catalina a reusit sa-si urzice posteriorul...:)) bad bad urzica, bad bad me pentru ca am dezechilibrat fata si a cazut cu pantalonii cu talia joasa in tufe. Eh... a dormit mai bine noaptea.

Partea proasta a fost ca ne-am comportat ca niste oua de Avicola. Dupa prima zi pe munte eram atat de impuscati in cap ca nici berea n-a mai intrat in noi. Am golit proviziile de mancare si am rezistat inca vreo 2 ore la un dare or truth- mai putin savuros ca alte dati. Am inteles ca lumea s-a distrat copios pe seama mea. Cica am vorbit in somn ca si cand as fi visat frumos cu Al Pacino. Dar si eu dimineata m-am bucurat sa o vad pe Ada pe jos. aruncata din pat de Claudiu mult prea expansiv dupa ce s-a luptat cu jnepenisul maramuresenilor.

Asa rupti in oase am plecat spre Viseul de Sus si Sapanta. Ploaie si obiective dezamagitoare. Doar femeile cu fustite funny in zi de duminica ne mai trezeau din amorteala. Am ajuns acasa morti, cu bautura aproape intacta. Noroc ca suntem moldoveni si am recuperat. Asteptam de acum sa infundam si pesterile cu starvurile noastre de TESA obositi.

4 comentarii:

  1. Sa ma marit cu Cosmin? :) da, la asta nu ma gandisem. Dar important e ca in sfarsit te aud vorbind frumos de Paul. Frumos animal ti-ai tras.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai dar ce v-a mai pocnit pe toti insuratoarea si maritisul dupa excursia asta? Parca vezi ca vine si barza.

    Claudiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai copila, TESA sunteti doar tu si Ada. Noi suntem muncitori in uzine si pe plantatii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu stii cat ma bucur ca-ti place prietenul meu mai mult decat imi place mie:) Glumesc. Stii cum e: frumos si prost facut gramada si stai linistita ca nu se supara. Se stie important, animalul de baiat. Moldovean, ce sa-i faci....

    RăspundețiȘtergere