marți, 6 octombrie 2009

nimic

Ea: nici nu trebuie sa fie frumos, rupt din soare, calare pe cal alb. Tre sa aiba acel "ceva". Ia-l pe ... spre exemplu: nu poti sa spui ca mare frumusete, dar e dracu gol, e minunat, e perfect...
Eu: pai si cand il F*** ii pui masca?
Ea: nimeni nu spune sa fie ciuma, dar decat o papusa de rahat, mai bine un rrrau cu caracter si carismatic asa cum e ...
Eu: pai al meu e si frumos si carismatic.
Ea: al tau e frumos :) foc!! dar daca ti-as spune ca nu-mi scoala niciun fir de par te-ai supara
Eu: m-as bucura. lasa ca imi scoala mie
Ea: prefer sa am bomboanele de ciocolata si nu ambalajul frumos colorat.
Eu: ok... cutie frumoasa, continut bun
Ea: eu n-am gasit. .... e minunat asa cum e. Ma, deci MINUNAT! e aproape perfect... si alt exemplu... X. De asta ce mai spui? mai bine ma maritam la 18 ani.
Eu: =)) ma, da... X e dumnezeu. Dionisos ce mama dracului
Ea: Of... animal misto. dar trecand peste... ai observat ca cei mai tari sunt aia cu frumusete ciudata, nu papuseii?
Eu: :)) cam da. bati spre Cosmin?
Ea: don't upset God!
Eu: lasa-ma... pana cresc raman eu cu modelii si tu cu X si Y gen.
Ea: mie imi convine. Pot sa have them all?
Eu: :)) sure, beibi!

2 comentarii: