sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Botosani mood

*Mi-e dor de Botosani de-mi vine sa ma dau cu capul de toti stalpii. N-am nici doua luni de cand am plecat dar simt ca ma usuc. 3 ore ma despart de CASA MEA, de orasul meu, de oamenii mei. Nu e acelasi lucru sa am sitizănii aici.
*Vreau o supa radauteana cum numai mama stie sa faca, vreau sa intru pe usa si mama sa radieze de fericire ca i-a venit fetita. Sa o strang in brate si sa o pup, sa simt mirosul pielii ei de mama. *Vreau sa ma cert cu sor'mea pentru ca dupa aceea sa ne ciufulim si sa facem schimb de cercei sau de ruj. Sa ma dau desteapta cu engleza mea british si ea sa-mi dea flash la orice altceva. N-am mai descusut-o de multisor si nu mai stiu cu ce cocalari mai umbla, ce baieti de neam prost ii mai plac. Sunt convinsa ca de doua luni a ajuns buruienoasa si prost-crescuta. just joking, darling!
* Mor sa ma duc la tara la bunicutul meu. Sa-l aud cum injura de "tunu' ma-tii" si "rasaritii paranghelului ma-tii". Mi-e dor sa ma certe ca nu ma imbrac destul de gros, sau sa stau la povesti pana tarziu pe prispa casei. Sa vrea iar sa taie "hulubii" pentru mine si eu sa bocesc fiecare pana de porumbel in parte.
*Ma c** pe mine de dor de Botosani si de tot ce e oraselul meu frumos. 125 km, 3 ore... si eu staaaaau si imi usuc nervii facand pe tipa serioasa si cosmopolita. I soooooo hate you, Iasi.

5 comentarii:

  1. Darling, mie nu mi-e dor de tine. Ma ia cu draci numai cand stiu ca anul viitor vin pe capul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine a venit mama o saptamana si acum ca a plecat ma simt ca un copil abandonat. Sitizan Ema gadeste-te ca eu-s mai pe P*** la 500 de km si 8 ore de casa

    RăspundețiȘtergere
  3. :) de ce ti-e asa de dor de botosani, nu ai prea ce face aici ....crede-ma ca nu stii totul :) poate ai avut parte numai de lucruri f bune sau nu mai stiu eu ce ..dar oricum e urat tare aici .fara vlaga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai urca-te in autobuz si hai acasa. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. ...parca ii zicea "ciorba radauteana" :))

    RăspundețiȘtergere